سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی لیف برس حمام بدن صورت همراه با مشخصات آنها و نمودار فروش

نظر

معرفی لیف برس حمام بدن صورت همراه با مشخصات آنها و نمودار فروش




معرفی لیف برس حمام بدن صورت همراه با مشخصات آنها و نمودار فروش

 

 

برس دستگیره دار بلند شستشو بدن چیست :

دستگیره بلند (15 اینچ): بدن شما را به طور موثری تمیز می کند زیرا دسته طولانی آن باعث می شود حتی به قسمت میانی کمر ، عضلات همستر و سایر قسمت های بدن دسترسی پیدا کنید که به همین راحتی باشد. لایه برداری: به شما کمک می کند از سلول های مرده پوست خلاص شوید و پوستی صاف را پشت سر بگذارید تا خودنمایی کند. گردش خون پیشرفته: از آن به عنوان مکمل محصولات حمام مانند شستشوی بدن برای برجسته شدن درخشش پوست استفاده کنید زیرا مانند ماساژور نیز کار می کند. بهداشت بهتر: از آنجا که می تواند به تمام نقاط بدن شما برسد ، وسیله ای است که باید برای حمام خود داشته باشید تا بهداشت را حفظ کند. Soft On Skin: موهای نرم آن از نایلون طبیعی ساخته شده است و استفاده از آن را کاملاً ایمن می کند.



 

بیشتر بخوانید معرفی بهترین مدل لیف بدن شو شسشتوی بدن برقی مارک دار فنسی 2021

 



معرفی لیف برس حمام بدن صورت همراه با مشخصات آنها و نمودار فروش

 

برس شستشوی صورت بدن :

برس شستشوی صورت Premium Rsentera ، با موهای فوق العاده نرم ، به جایی می رسد که انگشتان قادر به آن نیستند و بنابراین منافذ را به طور مثر پاک می کند و رنگ پوست را روشن می کند. هم مردان و هم مردان می توانند از آن استفاده کنند.




معرفی لیف برس حمام بدن صورت همراه با مشخصات آنها و نمودار فروش


لیف اسکراب حمام چیست:

لیف اسکراب حمام یک ابزار طبیعی دستی است که از پایه های مردانه وتیور ساخته شده است. وتیور به دلیل رایحه لطیف و خاصیت ضد باکتریایی خود شناخته شده است. اسکراب حمام وتیور در بهبود گردش خون ، شل شدن سلولهای مرده پوست و ایجاد لطافت ، سلامت و درخشندگی پوست بسیار مثر است. این یک اسکراب دست ساز دست ساز است ، به دلیل اینکه شکل گرد آن به راحتی در دست شما قرار می گیرد بنابراین برای لایه برداری از پوست شما با یک حرکت دایره ای ملایم مناسب است که نتایج بهتری می دهد ، سلول های مرده پوست را به طور موثری از بین می برد ، همچنین انسداد انسداد را کاهش می دهد بنابراین احتمال موهای داخل شده کاهش می یابد. به عنوان یک محصول طبیعی ، مانند پلاستیک یا انواع دیگر اسکراب حمام به پوست شما آسیب نمی رساند. وتیور همچنین به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی کار می کند که به آلرژی های پوستی یا التهابات کمک می کند. رایحه جذاب وتیور کل بدن را آرام می کند ، به آرامی تنش را برطرف می کند ، برای ایجاد احساسات و ایجاد ارتباط بین مادر طبیعت بسیار مناسب است. وتیور علف طبیعی است و زیست تخریب پذیر است و اسکراب را به یک محصول کاملاً سازگار با محیط زیست تبدیل می کند. کاربر پسند است و استفاده از آن بسیار آسان است. می توانید در هنگام استحمام یا دوش مرطوب از آن استفاده کنید تا کل بدن را با خیالی آسوده لایه برداری کنید. مناسب برای جلوگیری از ایجاد علائم کشیدگی در دوران بارداری و گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به عزیزانتان.





ماساژور برس تمیز کننده صورت سیلیکون برس چیست :


نحوه استفاده: 1. برس سیلیکونی را خیس کنید. 2. کف تمیز کننده را در سوراخ اسفنج پایین فشار دهید. 3. با ماساژ کف کف را ایجاد کنید. 4. از برس سیلیکونی که از نزدیک بسته شده است استفاده کنید تا از صورت داخلی تا خارجی به صورت دایره ای ماساژ دهید. صورت خود را از کف پاک کنید و سپس از قسمت ضخیم برس استفاده کنید تا هر نقطه کوچک را به آرامی ماساژ دهید. - نام محصول: برس تمیز کننده صورت سیلیکون - ماده: سیلیکون درجه مواد غذایی - رنگ: چند رنگ - بسته بندی شامل: برس پاک کننده سیلیکون 2 عدد.