سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند بار در هفته بری حموم دوش بگیریم + نکات بهداشتی

نظر

هیچ میدانید عزیزان وبلاگ  برس بدن یکی از لوازم جانبی مراقبت از پوست است. برس پوست را روشن و شفاف می کند. برس اسکراب بدن کمک می کند روغن ها و لوسیون ها بهتر جذب پوست شوند. براشینگ ترکیبی از لایه برداری و ماساژ برای از بین بردن سلول های مرده پوست است. هنگام استفاده از برس بدن، خوب است آن را به آرامی روی پوست پخش کنید و از پاها به سمت قلب حرکت دهید. می توانید از این دستگاه قبل یا بعد از دوش گرفتن استفاده کنید.




برس برقی بدن




چند بار در هفته بری حموم  دوش بگیریم:

خیلی از اقایان و خانوم ها فکر می کنند که دوش گرفتن هر روز بهتر است. اما برخلاف این باور، باید بدانید که نیازی به استحمام هر روز ندارید. برای بسیاری از افراد، حمام کردن هر روز صبح به معنای احساس تمیزی است. حمام کردن فقط چند بار در هفته باعث بهبود پوست شما می شود.چند بار استحمام در هفته کافی به نظر می رسد، مخصوصاً در زمستان که هوا سرد، خشک است و بدن زیاد عرق نمی کند. به هر حال مهم نیست چند روز در هفته به دستشویی می روید. حتی مهم‌تر این است که هر بار که دوش می‌گیرید خود را تمیز کنید.




چگونه رسوب سرشیر حمام را ازبین ببریم :

برای از بین بردن رسوب در حمام، استفاده از مواد شوینده مخصوص رسوب زدایی است، اما گاهی اوقات رسوبات آنقدر زیاد است که با روش قبلی از بین نمی روند و باید از مواد شوینده استفاده کنید. این پاک کننده ها باعث می شوند که رسوبات و رسوبات از هر سر دوش و داخل شیر خارج شود و فشار شدید آب را تجربه کنید. از مواد شوینده حاوی مواد اسیدی استفاده نکنید زیرا ممکن است شیر ??آب را پوسیده یا پوسیده کنند.



چگونه دیوارها و کف حمام را بشوییم:

بخشی از نظافت حمام و توالت شامل تمیز کردن و ضد عفونی کردن کاشی، دیوارها و سقف حمام است. از آنجایی که حمام ها محیط های مرطوبی هستند، این رطوبت می تواند باعث ایجاد توده و کثیفی شود. بنابراین تمام قسمت های حمام باید به خوبی تمیز و ضدعفونی شود.



شستن شانه فراموش نشود :




شستن شانه فراموش نشود :

تمیز بودن شانه برای سلامتی مو بسیار موثر است مخصوصا اگر موهای کم پشتی دارد و از همه مهم تر چرب است هر وقت احساس کردین که شانه چرب شده است ان را با اب گرم تمی نمایید و معمولا بهتر از شانه های فلزی استفاده نکنید مخصوصا اگر نوک تیزی هم برس ها داشته باشند میتوانند به ریشه موهای شما اسیب وارد نماییند و باعث ریزش شوند معمولا بگذارید سانه ها را در قابلمه اب چرم و کمی مایع هم اضافه نمایید تا چند دقیقه ای قل بخورد و بعد دوباره با اب و یک برس نرم موها را جدا نمایید.



جمع بندی :

برس حمام برقی تمیز کردن تمام قسمت های بدن را آسان می کند. از این برس همه کاره می توان برای شستن کمر، پاها، دست ها و صورت استفاده کرد. قدرت تمیز کنندگی عمیق آن را از سایر محصولات مشابه متمایز خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما در فروشگاه ما همراه باشید.